Taisyklės pateiktos dalinai – su pilną taisyklių versiją galima susipažinti klinikos laukiamajame.
PACIENTŲ PAREIGOS
Laikytis nurodyto ir sutarto priėmimo laikų;
Pirmo apsilaukimo metu pateiki asmens tapatybe patvirtinanti dokumentą;
Negalint atvykti sutartu laiku, ne vėliau kaip prieš dvi valandas iki priėmimo pradžios pranešti klinikai;
Be reikalo netrukdyti darbui kabinetuose;
Negadinti klinikos materialinių vertybių;
Suteikti gydytojui pilną informaciją apie savo sveikatos būklę, buvusius ar esamus susirgimus, Alergines reakcijas, naudojamus vaistus;
Gręžtai laikytis gautus gydymo nurodymus;
Nedelsiant pranešti telefonų mob. (+370) 610 42 167 apie gydymo komplikacijas;
Laiku ir visiškai sumokėti už konsultacijas ir atliktas procedūras pagal galiojančius klinikos paslaugų įkainius.
DARBŲ SAUGĄ REGLAMENTUOJANČIŲ ĮSTATYMŲ, KITŲ TEISĖS AKTŲ IR NORMINIŲ DOKUMENTŲ NUOSTATOS
Nesinešti į kliniką degių skysčių ir sprogstančių medžiagų ir ginklus;
Klinikoje negalima lankytis su naminių augintinių;
Klinikoje negalima rūkyti, būti girtam, apsvaigusiam nuo narkotinių medžiagų;
Naudotis mobiliųjų telefonų;
Be administracijos leidimo draudžiama daryti vaizdo ir garso įrašus;
Klinikos patalpose nesiliesti prie jokių elektrinių įrenginių išskyrus rankų džiovintuvo.
NEMOKAMŲ PASLAUGŲ NOMENKLATŪRA IR ASORTIMENTAS, JŲ TEIKIMO TVARKA
Klinikoje nemokamai teikiama būtinoji medicinos pagalba;
Būtinoji medicinos pagalba teikiama nemokamai visiems gyventojams;
Būtinosios medicinos pagalbos mastą nurodo būklių, kada teikiama būtinoji medicinos pagalba, sąrašas (SAM).